domingo, 5 de agosto de 2018

PREDATOR: EL DIRECTOR EXPLICA LOS RESHOOTS, JAMES OLMOS SE QUEDA FUERA DEL MONTAJE FINAL

Shane Black se explica:

“If you want to do all of this stuff with this much money, you probably need to shoot during the day because during the night would be prohibitive. To our chagrin, and it’s on me, when we saw the footage during the day, the climax of the movie, it doesn’t look right.”


“It doesn’t look scary in the daytime. Then we decided to streamline the plot so we could go back up and really concentrate on the scarier elements of doing it at night. So literally, as they’ve said, the difference is night and day. We took everything out of day and put it into darkness.”


Po otro lado, James Olmos ha revelado que su personaje, un militar que supervisaba la operación, ha desaparecido del montaje final, al que le sobraban unos 40 min.


Muchas peripecias y pocas promesas para un retorno que no apunta a ser algo histórico...

2 comentarios:

Esteban Chino Decker dijo...

Otra saga que está finiquitada

Krueger dijo...

¿Tan difícil sería rodar una entrega en algún país cálido que esté en guerra? No sé, unos soldados americanos están de misión en Irak o Afganistán y se encuentran con algo que no esperaban.